Top latest Five تینیجر Urban news

Wiki Article

اما او به دنبال مادرش نمیگردد و با دوریس و ایگون تیدمان میماند. در جوانی هم به جانا و هم به کلاودیا تیدمان علاقه داشت و با هردو رابطه داشت.

معمولا افراد نوجوان و جوان، ذهنیتی خلاق در تجسم موضوعات تخیلی دارند. داستان این سریال، درباره تعدادی نوجوان است که به دنبال کشف حقایقی درباره وقایع ماورائی هستند.

فرزند آنها شارلوت بود که با ازدواج با پیتر داپلر طی یک پارادوکس دیگر، صاحب الیزابت میشوند.

لاجر بوکلمان (تینیجر)؛ اولیور ماسوچی (بزرگسال)؛ ونفرید گلاتزیدر( پیر)

بسیاری از فروشگاه های اینترنتی از آن‌ ها تقاضا می کند که کالاهایشان را تبلیغات کنند و در شبکه اجتماعی اینستاگرام آن ها عکس های بسیاری از کالا هایی که برای تبلیغات از آن ها تقاضا شده است دیده می شود. این افراد علاقه بسیاری به بازیگری و تئاتر نیز دارند.

یکی از افراد سرشناس که در پیج های اینستا فعالیت بسیاری داشت با یکی از تینیجر های معروف اینستاگرام مصاحبه ای را برگزار کرد که نظر بسیاری از افراد را به خودش جلب کرد در این لایو این خانم از این نوجوان سوال های بسیار زیادی پرسید و بحث آن ها بسیار سکسی شد و بعد از آن خبری منتشر شد حاکی بر این که آن نوجوان بعد از این که با این مطالب رو به رو شده است تصمیم گرفته است که خودکشی کند و حواشی بسیاری در شبکه اجتماعی اینستاگرام ساخته شد و ویدیو های بسیاری در این شبکه منتشر شد که توجه افراد زیادی را به خودش جلب کرد.

گووین دولن گابل (کودک)؛ جولیکا جنکیس (بزرگسال)؛ لیزا کروزر (پیر)

در واقع معنی این واژه به این معنی می باشد که شخصی توانسته به معروفیت و مشهوریت زیادی دست پیدا کند و از این طریق به کسب درآمد عالی برسد.

مدت زیادی فکر می کردیم که او فرزند ترونتی است، اما چون در پایان یکی از بازاندگان بود، امکان ندارد که دختر ترونتی باشد.

همه زمان ها- این سه نفر ناشناخته، فرزند مارتا و یوناس بودند. آنها تینیجر (سه نسخه کودک و بزرگسال و پیر) برای حوا کار می کردند.

لینا اورزنداسکی (کودک)؛ آنه رت-پالی (بزرگسال)؛ آنجلا وینکلر (نسخه پیر)

افراد زیادی در لایو هایی که او در پیج اینستاگرامش می گذارد شرکت می کنند و با این دنسر و بلاگر معروف صحبت می‌ کنند او گاهی از بین بازدید کننده های لایوش افرادی را بالا می آورد تا با آنها صحبت کند وی اخلاق بسیار خوب و درستی با فالوورانش دارد و همین باعث شده تا مخاطبان زیادی داشته باشد.

وقایع بعدی سریال به حدی جنون آمیز بود که به کلی این موضوع را از یاد مخاطب میبرد.

اما هر کاری کرد برای محافظت از دخترش رگینا بود. او به ترونتی دستور داد که رگینا را بکشد تا بیش از این از سرطانش رنج نبرد.

Report this wiki page