The تینیجر Diaries

Wiki Article

این مجموعه بر خلاف دیگر سریال های این ژانر، به مشکلاتی پرداخته است که نوجوان های زیادی در دنیای واقعی با آن دست و پنجه نرم میکنند. انتقادات زیادی مبنی بر ترویج خودکشی و استفاده از مواد مخدر به این مجموعه وارد شد، اما سازندگان آن ادعا میکنند که این مجموعه بیش از اینه باعث آسیب دیگران شود، آگاهی مردم را افزایش داده است.

اشتباه نکنید؛ درست است که رقص و موسیقی جزئی از این سریال است، اما در کنار آن بیش از آنکه فکرش را بکنید به موضوعات بسیار مهمی میپردازد.

عکس‌ های این دنسر معروف را می توانید از طریق اینستاگرام و گوگل و تلگرام و خیلی از برنامه های دیگر پیدا کنید.

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

این فیلم که مصائب دختر نوجوان را به خوبی نمایش می گذارد را می توان در لیست بهترین فیلم و سریال های تینیجری قرار دهیم.

و این موضوع به این معنا است که او باید هه کسانی که در تینیجر زندگی اش هستند را بکشد؛ از جمله فرزند بدون نامش که از مارتا دارد.

اما شاید جدیدترین اصطلاحی که از ترکیب کلمه بلاگر ساخته شده باشد، ماشین بلاگر باشد. این اصطلاح همانطور که از نام آن پیداست به افرادی اشاره می کند که به ماشین علاقه دارند و به معرفی ماشین های مختلف می پردازند.

به دستور آدم و حوا، شارلوت در کودکی توسط نسخه دیگری از خودش و مادرش دزدیده شده و به تانهاوس سپرده میشود.

اینستاگرام این دنسر معروف را می‌ توانید با وارد کردن نام او در قسمت جستجوی اینستاگرام پیدا کنید یا از طریق لینک اینستاگرام زهرا آقازاده می توانید پیجش را پیدا کنید او کلیپ و عکس های زیادی از خود منتشر کرده که شما می توانید با فالوو کردن پیجش جزو فالوور هایش شوید و عکس ها و کلیپ هایی که منتشر می‌ کند را لایک کنید و برای او کامنت های زیبا بگذارید.

در دومین تایم لاین موازی اما، سیلیا دختر هانا و اولریخ نیلسن است. یعنی اینکه بارتوش علاوه بر اینکه پدربزرگ جدی یوناس است، داماد او نیز هست.

از حاملگی نوجوان ها گرفته تا زورگویی ها و پیدا کردن گرایشات جنسی، هیچ موضوعی نیست که این سریال آنرا پوشش نداده باشد.

اما این را مطمئنیم که رگینا پارادوکس نبود و در پایان باقی ماند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ماجرای دستگیری حمید صفت به جرم قتل چه بود و به کجا رسید؟

Report this wiki page